Economie, business en (publiek) management

Geïnteresseerd?

Meer informatie
° n/a Nederlands

Leer je marketingstrategie te onderbouwen met aangepast onderzoek

Beschrijving

Vanuit het werkveld wordt er specifieke interesse getoond in de Master Organisatie en Management die de Faculteit Bedrijfswetenschappen en Economie aanbiedt.

Volgende elementen komen aan bod:

• Het formuleren van de probleemstelling en specifieke onderzoeksvragen
• Types van marktonderzoek in functie van de onderzoeksvraag
• Gegevensverzameling:

o Onderzoeksopzetten
o Steekproeven
o Vragenlijsten en meetschalen

• Gegevensverwerking: univariate en multivariate analysetechnieken zoals toegepast in marktonderzoek
• Interpretatie en rapportage van de resultaten

Programma

6 studiepunten

Cursusnummer:
n/a
Type opleiding:
Kort- en langlopende opleidingen, Micro-credentials
Interessegebied:
Economie, business en (publiek) management
Taal:
Nederlands
Academiejaar:
2024 - 2025
Startdatum:
23.09.2024
Lesgevers:
Barbara Briers
Locatie

UAntwerpen Stadscampus

Meer informatie

Uw browser voldoet niet aan de minimale vereisten om deze website te bekijken. Onderstaande browsers zijn compatibel. Mocht je geen van deze browsers hebben, klik dan op het icoontje om de gewenste browser te downloaden.