Economics, Business and (Public) Management

Interested?

More information
° n/a NL

Leer je marketingstrategie te onderbouwen met aangepast onderzoek

Description

Vanuit het werkveld wordt er specifieke interesse getoond in de Master Organisatie en Management die de Faculteit Bedrijfswetenschappen en Economie aanbiedt.

Volgende elementen komen aan bod:

• Het formuleren van de probleemstelling en specifieke onderzoeksvragen
• Types van marktonderzoek in functie van de onderzoeksvraag
• Gegevensverzameling:

o Onderzoeksopzetten
o Steekproeven
o Vragenlijsten en meetschalen

• Gegevensverwerking: univariate en multivariate analysetechnieken zoals toegepast in marktonderzoek
• Interpretatie en rapportage van de resultaten

Program

6 studiepunten

Course number:
n/a
Type:
Short- and long-term programmes, Micro-credentials
Area of interest:
Economics, Business and (Public) Management
Language:
NL
Academic year:
2024 - 2025
Starting date:
23.09.2024
Lecturers:
Barbara Briers
Location

UAntwerpen Stadscampus

More information

Your browser does not meet the minimum requirements to view this website. The browsers below are compatible. If you do not have one of these browsers, click on the icon to download the desired browser.