Economie, business en (publiek) management

Geïnteresseerd?

Meer informatie
° n/a Nederlands

Ontdek de kracht van marketing

Beschrijving

Van bedrijfsstrategie tot prijsbeleid, krijg inzicht in de basisbegrippen en nieuwste trends en ontwikkel essentiële vaardigheden voor een succesvolle (marketing)carrière aan de hand van boeiende cases

Programma

Volgende topics komen aan bod:

• Bedrijfs- en marketingstrategie
• Marketingomgeving
• Beginselen van marktonderzoek
• Koopgedrag van consumenten en bedrijven
• Marktsegmentatie, doelgroepbepaling en positionering
• Producten, diensten en merkenstrategie
• Prijsbeleid
• Distributiebeleid
• Marketingcommunicatie
• Actuele marketingthema's

Interactieve hoorcolleges.
De hoorcolleges voor dit vak worden opgenomen en beschikbaar gemaakt voor de levenslang lerenden via Blackboard.
Groepsopdracht kan mogelijks vervangen worden door een individuele opdracht.

Cursusnummer:
n/a
Type opleiding:
Kort- en langlopende opleidingen, Micro-credentials
Interessegebied:
Economie, business en (publiek) management
Taal:
Nederlands
Academiejaar:
2024 - 2025
Startdatum:
23.09.2024
Lesgevers:
Freya De Keyzer
Locatie

UAntwerpen Stadscampus

Meer informatie

Uw browser voldoet niet aan de minimale vereisten om deze website te bekijken. Onderstaande browsers zijn compatibel. Mocht je geen van deze browsers hebben, klik dan op het icoontje om de gewenste browser te downloaden.