Economics, Business and (Public) Management

Interested?

More information
° n/a NL

Ontdek de kracht van marketing

Description

Van bedrijfsstrategie tot prijsbeleid, krijg inzicht in de basisbegrippen en nieuwste trends en ontwikkel essentiële vaardigheden voor een succesvolle (marketing)carrière aan de hand van boeiende cases

Program

Volgende topics komen aan bod:

• Bedrijfs- en marketingstrategie
• Marketingomgeving
• Beginselen van marktonderzoek
• Koopgedrag van consumenten en bedrijven
• Marktsegmentatie, doelgroepbepaling en positionering
• Producten, diensten en merkenstrategie
• Prijsbeleid
• Distributiebeleid
• Marketingcommunicatie
• Actuele marketingthema's

Interactieve hoorcolleges.
De hoorcolleges voor dit vak worden opgenomen en beschikbaar gemaakt voor de levenslang lerenden via Blackboard.
Groepsopdracht kan mogelijks vervangen worden door een individuele opdracht.

Course number:
n/a
Type:
Short- en long-term programmes, Micro-credentials
Area of interest:
Economics, Business and (Public) Management
Language:
NL
Academic year:
2024 - 2025
Starting date:
23.09.2024
Lecturers:
Freya De Keyzer
Location

UAntwerpen Stadscampus

More information

Your browser does not meet the minimum requirements to view this website. The browsers below are compatible. If you do not have one of these browsers, click on the icon to download the desired browser.