Storytelling op de werkvloer
10.12.’25
10.12.’25
We hebben allemaal verhalen die ons bijblijven. Misschien komt het door de meeslepende held, de onvergetelijke landschappen, de unieke schrijfstijl of de spanning die je op het puntje van je stoel houdt.
Maar wat maakt een verhaal écht krachtig? En hoe vertaal je die kracht naar online en social media en dus de taal van de werkvloer? Wat werkt anders in digitale verhalen dan in boeken of films? In deze interactieve lezing neemt germanist en journalist Pieter Blomme je mee in de kunst en kunde van storytelling, van klassiek tot digitaal.
Via deze opleiding verwerf je kennis over:
Wat sterke verhalen onverwoestbaar maakt en hoe je die inzichten toepast in communicatie voor merken, bedrijven en organisaties.
Hoe je die sterke verhaalelementen toepast in communicatie voor merken, bedrijven en organisaties.
Je kan bovendien:
Voor deze opleiding is geen voorkennis vereist, alle alumni van de faculteit zijn welkom!
Deze opleiding is een initiatief van de alumniwerking van de faculteit Letteren en Wijsbegeerte.
Na het volgen van deze opleiding ontvang je een attest van deelname.