Hoe beheer ik de verzekeringen in mijn organisatie?
Economie, business en (publiek) management
Economie, business en (publiek) management
Verzekeringen zijn een belangrijk aspect voor ondernemingen. In het beheer van een verzekeringsportefeuille zijn er nochtans heel wat vragen. Hoe weet ik dat ik goed verzekerd ben? Is een makelaar of agent een voordeel of eerder een overbodige kost? Hoe vermijd ik dubbele polissen of, nog erger, ontbrekende verzekeringen? Hoe kan ik aftoetsen of ik niet teveel premie betaal? En hoe zit het nu met die cyberverzekeringen en verzekeringen voor beroepsfouten?
FEB Academy wil je een antwoord geven op deze en nog meer vragen, via een basisopleiding die ondernemers, zowel in de social profit als in de for profit industrie, een introductie geeft in de wondere wereld van verzekeringen. Deze opleiding verwacht van de deelnemer geen voorkennis.
De opleiding loopt over één halve dag.
Na ontvangst en verwerking van uw inschrijving sturen wij u een bevestiging. Vervolgens wordt u elektronisch de factuur toegestuurd. Gelieve het eventuele bestelbonnummer bij uw inschrijving mee te geven.
De wegbeschrijving, het documentatiemateriaal, en een MS Teams link in geval de sessie online moet doorgaan, wordt enkele dagen voorafgaand aan de opleiding elektronisch ter beschikking gesteld van de deelnemers. Na afloop van de opleiding wordt een attest van deelname uitgereikt en op het platform ter beschikking gesteld. Daarnaast krijgt u als deelnemer een evaluatieformulier om feedback te geven op deze opleiding.
Inschrijven kan tot één week voor de dag van de desbetreffende sessie. Inschrijvingen kunnen uitsluitend per email, tot uiterlijk één week voor de dag van de desbetreffende sessie worden geannuleerd. Daarna blijft bij annulering het volledige inschrijvingsgeld verschuldigd. Een verhinderde deelnemer kan zich steeds door een collega laten vervangen. De academie kan de opleiding steeds annuleren of verschuiven wegens een te beperkt aantal deelnemers.