Diverse didactische perspectieven op grafen
Wetenschappen
Wetenschappen
Met een stukje grafentheorie in de nieuwe eindtermen 2de graad doorstroomfinaliteit is er nood aan een degelijke scholing, zowel op inhoudelijk als op didactisch vlak. Met deze nascholing willen we op beide doelstellingen mikken.
Naast aandacht voor het inhoudelijke aspect, bekijken we verschillende didactische werkvormen om de onderwijsdoelen omtrent grafen te behalen. Door grafen vanuit verschillende didactische perspectieven te benaderen komen ook algemene onderwijsdoelen omtrent redeneren, abstraheren, (de)mathematiseren en modelleren aan bod.
Leerkrachten wiskunde in de 2e graad.
Geen
woensdag 14 december 2023, 14u30-17u15
Lins Denaux, Tania Van Damme, Hendrik Van Maldeghem
Syllabus met uitgewerkt en meteen bruikbaar materiaal voor in de klas.
Laptop, schrijfmateriaal en kladblok
Bij aanvang van de nascholing teken je af op de aanwezigheidslijst. Na afloop van de bijscholing ontvangt u het aanwezigheidsattest via e-mail.
50
50 EUR
Inschrijven kan via het pdf-formulier op onze website.
Deze website gebruikt cookies om jouw surfervaring gemakkelijker en aangenamer te maken en om de inhoud van de websites beter af te stemmen op jouw behoeften en voorkeuren. Je kan de installatie van cookies weigeren, maar dan zullen sommige onderdelen van onze websites niet of niet optimaal werken. Lees meer.